Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

SBP

         Okay, maybe I've posted so many posts in English. I think I just want to try to post in Malay. :)

         Hai. apa khabar? Ngee.. Sekarang ni nak cite pasal group kumpulan SBP Students kat fb. Wah wah wah, bukan main hebat lagi group ni bergerak, lebih cepat dari ferrari. Setiap saat mesti ada comment baru, sampai bile nk tgk balik comment lama, dah x jumpe dah, tenggelam dalam lautan :D Setiap saat je naik 3/4/5 updates. Pe cite ni hah? Gile aktif la budak2 sbp ni sampai aku tak tahu nak tgk comment yang mane satu. Bile aku klik 'open link in new tab', bende same je kua, balik2 'SBP Students 0610/0910'. Pening kepala aku nak check sorang2. Baru post benda baru, dah ke bawah dlm carta..-.-"

         Thanks Terima kasih kepada admins, Najiy & Alia najiha yang buatkan group ni, dan pada masa yang sama, membuatkan notifications aku meletup! Tapi, bagusla dpt kenal ramai2 orang.. friends aku pn dh bertambah dgn mendadaknya, xdela byk sgt kan, tp dah mencecah 4 digit slm mase 2 hari. HEBAT !

          So, Jadi, aku harap korang keep in touch masing-masing. Adios!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.